niedziela, 8 listopada 2015

POŻYWNA SAŁATKA Z KASZĄ GRYCZANĄ


"Pustki w lodówce, w brzuchu burczy i ta nieszczęsna redukcja" - dokładnie tak pomyślałabym jeszcze niedawno. Kiedyś wydawało mi się, że odchudzanie wiążę się ze spadkiem energii, poczuciem głodu i pewnego rodzaju katowaniem siebie samego. Zdarzało się, że jadłam po 600 kalorii dziennie i byłam z tego naprawdę dumna. Na szczęście powoli zapominam o tym co było i zaczynam żyć tym co jest. Chciałabym, żeby ten blog był miejscem, które będzie napędzać mnie do walki o lepszą siebie. Miejscem, w którym będę dzieliła się z Wami częścią mojego życia by może zaszczepić w choć jednej osobie ten promyk, który pokazał mi, że warto żyć, warto się starać i warto czasami spojrzeć na coś z zupełnie innej strony :)

Obecnie jestem na diecie redukcyjnej, która jest dla mnie czymś więcej niż zwykłą dietą, jest dla mnie terapią by kiedyś spojrzeć w lustro i powiedzieć "udało Ci się, możesz wszystko!"


Przygotowałam dla Was na dziś pożywną sałatkę z kaszy gryczanej, idealną na kolacje do żytniego pieczywa.
Bon apetite!

Składniki :
- 100 g kaszy gryczanej
- 60 g ogórka zielonego/kiszonego
- 120 g groszku konserwowego
- 100 g pomidora
- 160 g kukurydzy konserwowej
- puszka tuńczyka w sosie własnym
- 75 g jogurtu naturalnego
- 1 duży ząbek czosnku
- przyprawy do smaku : sól, pieprz

Sposób przygotowania :
1. Ugotować kaszę gryczaną, ostudzić i wsypać do dużej miski.
2. Dodać pokrojone w kostkę ogórki.


3. Odlać zalewę z groszku i połowę puszki wsypać do miski.


4. Pomidory podobnie jak ogórki pokroić w kostkę i dodać do miski.
5. Kukurydzę odlać z zalewy i dorzucić do miski.


6. Odlać sos z tuńczyka, rozdrobnić go w rękach i również dodać do miski.



7. W oddzielnym miseczce czosnek przecisnąć przez praskę i zalać jogurtem.
8. Na koniec dodać sos jogurtowo-czosnkowy oraz przyprawić do smaku.  




SKŁADNIKI ODŻYWCZE W 100 GRAMACH
100,5 kcal
7,5 g białka
14,5 g węglowodanów
1,5 g tłuszczu

4 komentarze :